26 december 2006

Mitt huvud sprängs!

För mycket rödvin, gärna i kombination med lite mousserande vin, är förödande, helt förödande, mot hälsan. Visst hade jag kul i går, väldigt roligt faktiskt. Men oj, oj, oj vilken huvudvärk jag har i dag. Får det verkligen vara så? Jag menar, borde det inte finnas en lag mot att ha sån här huvudvärk?

En jäkla tur att jag köpte godis och ostbågar på vägen hem i går. Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla Böglobbyn från i går. Och kanske hinner jag även med Madonnas Confessions tour innan det är dags för dagens höjdpunkt: fem timmar med Fanny och Alexander...

=)

10 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ostkrokar!

tis dec. 26, 12:33:00 em  
Blogger Aronson sa...

Snälla Jonaz, när ska du lära dig att det bara är norrländska bönder som säger så...?!

;-)

tis dec. 26, 07:22:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Har du inte sett på tv sista tiden - bönder är det nya svart! (Och Norrland är för övrigt 57% av riket, sådetså!)

tis dec. 26, 09:14:00 em  
Blogger Aronson sa...

Landmässigt sett kanske. Men det bor ju för farao inga människor där uppe. Bara bönder... ;-)

tis dec. 26, 11:00:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Vad är det man i alla tider har krigat över? Jo, land. Yta. Arealer. Och rikedom. Vi har allt det - ytan, lebensraum, frisk luft, vattenkraften, guldet, järnet och inte minst - hjortronen.

Och ostkrokarna!

ons dec. 27, 12:17:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Och hur många krig har pågått i Norrland menar du?

;-)

ons dec. 27, 09:34:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det är alltid krig i Norrland
http://www.republikjamtland.org/index2.html

ons dec. 27, 01:36:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Kallar du det krig? Jag skulle mer vilja säga... hmm... musen som tjöt? ;-)

ons dec. 27, 03:36:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ponte, ring mig sen så gör vi upp en plan för annektering av Kungsholmen...

ons dec. 27, 04:35:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Förlåt, 59%. Norrland utgör 59% av Svea rikes yta. Rätt ska vara rätt.

ons dec. 27, 07:53:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida