26 december 2006

Juldagens kväll

Jag har varit på kalkonmiddag i kväll. Den var kanon. Jag är inte så van vid kalkonmiddag vid jul, det känns väldigt inte svenskt. Men så var det. Vi var typ 10 stycken med en massa vin. Så jag känner mig därefter just nu. (det vill säga glad, lycklig och jäkligt inte nykter.)

Efter middagen åkte jag vidare till Connection. Det var så där. Inte så mycket folk som jag trodde, och inget vidare roligt folk heller. Förutom Kimman då förstås...

Under min korta sejour i Gamla stan, på vägen till Connection och på vägen därifrån, fick jag syn på inte minsre än två, TVÅ, råttor. Jävlar vad äckligt!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag hoppas "kalkonmiddagen" var en "middag med kalkon", och inget annat... ;-)

Du kan få låna Waran av mig till råttorna...

tis dec. 26, 12:39:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida