25 december 2006

Verkligen rätt värd?

Usch, ibland är jag så jäkla konservativ. Ingvar Oldsberg har tydligen fått mycket beröm för sin insats som julvärd i SVT i går. Men jag vet inte, jag. Jag menar, han är ju ingen Arne Weise direkt. Det var lite mycket tävlingar och interaktivitet, skämt och glam. Är det verkligen så vi vill ha tv på julafton?

Nu vet jag inte om jag behövde eller ville tröstas av en gubbe på tv, men hade jag velat det så hade nog inte Ingvar Oldsberg varit rätt person...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Eller hur, vart är Katarina Sandstörm!?!.. =)

mån dec. 25, 11:53:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men det var ju ett jättebra förslag, Tennis. Hon skulle ju bli perfekt! Hoppas det blir hon nästa år... =)

mån dec. 25, 12:02:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hur kan han sitta och säga att Han skulle tjäna en massa pengar på att sitta julvärd och istället köpa julklappar på mellandagsrean och det skulle han tjäna 5-6000 kr på dvs och han nämner själv 30 billigare dvs hanköper normalt julklappar för runt 15000:- och det säger han i TV till alla inkl de som har det allra svårast - urdåligt tycker jag!

mån dec. 25, 12:30:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag tror inte han menade så, anonym, utan han såg nog till statistiken. Men det var ett märkligt tal, det håller jag med om. Jag förstår inte riktigt vad han ville med det...

mån dec. 25, 12:45:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida