24 december 2006

Rapport från en julaftonskväll

Jag har precis sett Sällskapsresan II - Snowroller på SVT. Jag hade för mig att den inte var så rolig, men jag skrattade faktiskt gott vid ett par tillfällen. Annars gillar jag Sällskapsresan och SOS Segelsällskapsresan bättre.

Innan filmen var jag ute och tog en kort promenad. Det var jäkligt skönt att komma ut lite. Jag har haft värmeljus tända hela kvällen så lägenheten är varmare än en halvvarm bastu. Ha ha.

Det var inte alls mycket folk ute, vilket kanske inte är så konstigt. Däremot var det ganska kraftig trafik på E4 - kraftigare än vad den var i förmiddags...

Innan promenaden såg jag ju förstås Karl-Bertil Jonssons julafton - den enda tv-tradition jag inte gärna missar.

...och, ja just det, jag åt ju lite till. Också...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida