26 december 2006

I morgon är en annan dag

I kväll har SVT avslöjat jokrarna inför Melodifestivalen 2007. Det gjorde man i ett program som handlade om uttagningen och förberedelserna inför festivalen. Och det var ju redan känt vilka det skulle bli, det hade man sett till att läcka ut redan tidigare. Det blev Irma Schultz Keller & Uno Svenningsson, Sebastian, Magnus Uggla och The Ark. I vilka städer de ska sjunga är dock inte avslöjat än.

Och visst var väl Marie Lindberg underbar? Jag menar, hon kommer inte att ha en suck av en chans men hon var otroligt charmig, och bara sååå amatörmässig. Och så fräsch. Jätteroligt! Sen fick man se stenproffset Regina Lund komma inhjulandes på presskonferensen. Och man blev bara så trött...

Och allt börjar den 3 februari. I Jönköping...

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Blev också trött av Regina. Urk.

Hahah, så sjukt roligt att Arkarna ska vara med! :D

tis dec. 26, 09:13:00 em  
Blogger Walentine Andersson sa...

Regina är ju sjuk! Jag skämdes när jag såg henne.

Håller med dig om Marie, va ju underbar! Ska rösta på henne oavsett hur låten hon framför är.

tis dec. 26, 10:36:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ja fy Regina ja... Blörk!

ons dec. 27, 07:45:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag håller på Ark. Det vore rätt coolt att se dem i Helsingfors. Wow.

ons dec. 27, 09:56:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Meh, vad alla hoppar på underbaaaara Regina. Jag spelade kärleksikonen i skolan när vi skulle ta med en låt som betydde mycket för oss.. se storheten!

ons dec. 27, 11:35:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Regina Lund är mitt favorithatobjekt. Och jag kommer att rösta på Marie jag med!

tors dec. 28, 11:31:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Marie kommer att få så många sympatiröster så hon nästan vinner...

=D

tors dec. 28, 02:18:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida