03 augusti 2006

Psykologiska magproblem

Jag har tidigare berättat om mitt förhållande till min mage. Jag har blivit fet om den och mår riktigt dåligt av det. Och nu har jag märkt att jag har börjat föra över det på andra, så till vida att jag fokuserar väldigt mycket på folks magar. Jag har till och med börjat ta på magarna, och är den då lite större än smal, kommer jag med någon elak och alldeles onödig kommentar.

Jag måste verkligen sluta med det! Och för er jag gör det med: ignorera mig totalt. Det handlar bara om mina egna hjärnspöken. Inte om er.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Äh, Aronson, du kan sluta noja. Du är en skön kille :-)

Fast jag vet precis vad spritångest kan göra med en. Kom bara ihåg att en hel del av det du känner är kemiskt, ett resultat av en slaggprodukt som levern producerar vid spritförbränning. Att dricka alkohol är som att äta anti-anti-ångestpiller med fördröjd verkan :-)

tors aug. 03, 01:13:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Tack Micke.

Slaggprodukter, va...?

Och jag vet att jag var på din mage också och kletade. Sorry...

tors aug. 03, 01:38:00 em  
Blogger Oswald sa...

Oh, jag tror allvarligt jag slagit till någon som tagit mig på magen som jag inte kände riktigt bra.

Tänker jag efter hade jag nog hellre haft folk som tog mig på k*ken, än att de tog mig på magen.

Inte för att jag tycker att man ska göra det heller - men min mage...då hade jag nog fan lackat ur helt.

tors aug. 03, 03:16:00 em  
Blogger Aronson sa...

Oops, Oswald. Vet inte om jag vågar träffa dig. Tänk om jag råkar träffa fel...

;-)

tors aug. 03, 03:23:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ah, det var därför! Och jag som bara trodde du var överförfriskad o närgången.. ;-)

fre aug. 04, 10:57:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida