02 augusti 2006

Känslor efter sömn

Eftersom jag sov så dåligt i natt, har jag nu sovit [riktigt hårt] i en timme. Visst är det konstigt när man sover så här mitt på dagen hur man känner sig när man vaknar!? Ibland är man helt knockad, och kan vara så flera timmar framåt.

Och ibland, som nu, är man fylld av någon speciell känsla - som man antagligen drömt omkring.

Fast några drömmar kan jag inte komma ihåg idag. Men just nu är jag helt fylld av svartsjuka. Och samtidigt längtan efter någon förstås. Jag har också en svag aning om vartåt min svartsjuka riktar sig, vilket är konstigt, för jag känner någon slags svartsjuka över alla som har en pojkvän. Eller, inte alla, bara vissa.

Dessutom har jag börjat få en kille i mina tankar. En kille som jag aldrig kommer att få. Av olika anledningar. Men det är ju mitt liv i ett nötskal. Åh, vad jag önskar att jag kunde få känna tillfredsställelse och harmoni i att vara singel och ha lite enstaka sexuella kontakter, i stället för detta helvete av längtan efter en pojkvän...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

För denna eviga längtan
och stora förväntan...


Förlåt... kunde inte låta bli.. och jag vet att det är en dag för tidigt för mig att fjolla ur på detta sätt... ;-)

ons aug. 02, 01:02:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ja, att citera Kerstin Klämma har aldrig gått hem hos mig...

;-)

ons aug. 02, 01:09:00 em  
Blogger Vilse sa...

Åh, vad jag önskar att jag kunde få känna tillfredsställelse och harmoni i att vara singel och ha lite enstaka sexuella kontakter, i stället för detta helvete av längtan efter en pojkvän...

Om du hittar det sinnestillståndet...var vänlig tipsa mig om hur man går tillväga.. Pliiiis! ;)

tors aug. 03, 01:01:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Om den dagen någonsin kommer, Levande, så lovar jag att du är den första jag kontaktar...

;-)

tors aug. 03, 08:48:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida