01 augusti 2006

Startskott för Stockholm Pride

Nu har jag varit och hämtat min dog tag, och min väska (dog bag?) till Pride. Så nu har jag helt plötsligt ett blått och ganska fint (i färgen) armband. Tyvärr lät jag sätta det på fel arm, men ska väl lyckas överleva även det.

Doggy bagen är ganska fin, finare än jag trodde, och en väldigt kul idé. Fast jag vet inte om jag kommer att använda min. Den känns inte riktigt jag...

I år känns det faktiskt som att det enda som lockar är schlagerkvällen. Inget annat. Även om jag, självklart, antagligen i alla fall, kommer att gå varenda kväll. En stund i alla fall. Men torsdagen hoppas jag blir en riktig hit!

Inte ens tåget på lördag lockar. Får se hur jag gör. Troligtvis tittar jag bara på i år.

Men nu sparkar vi igång, och det känns faktiskt riktigt bra.

3 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Vilket är rätt respektive fel arm?
Hur vet man det?
Jag har ju klockan på "fel arm" mot vad andra har tillexempel...
Kommer mitt band krocka då?

tis aug. 01, 11:45:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Oswald. Jag skulle nog varit lite mer tydlig där. Jag tog armbandet på samma arm som klockan (vänster), men eftersom klockarmbandet är ganska brett låser de varandra och skaver in lite i armen.

Inget jätteproblem, men lever man i i-världen så gör man...

tis aug. 01, 11:50:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag håller med. Schlagerkvällen är det enda som drar.

ons aug. 02, 12:22:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida