30 juli 2006

Skärgårdssemester

Min semester började verkligen perfekt: ett par dagar i Stockholms skärgård. Lugnt och skönt, rogivande och stärkande. Och mycket sol, vin och grillat. Och trevligt sällskap förstås.

...och så badade Aronson för första gången i år. Och visst, efter ett tag var det skönt, men jag är så nöjd med att det finns värre badkrukor än jag.

Men allt ute-i-naturen-liv har gjort mig riktigt, riktigt trött. I natt sov jag 8 timmar, det har jag inte gjort på ett par år tror jag...

Och jag ska snart störta ner i sängen igen. Och förhoppningsvis sova länge, länge.

Jag har mycket att göra i morgon, så det gäller att vara utvilad...

=)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha... fick du inte ens några bröstsmärtor av det kalla vattnet? Andnöd? Svartnade det inte för ögonen heller? ;-)

mån juli 31, 09:31:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Nej, jag är ledsen, Honken, men du vinner...

;-)

mån juli 31, 11:17:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida