18 augusti 2006

I London

Jaha, sa var man i London da. Resan hit gick bra, inga problem alls faktiskt. Jamte mig satt en svensk tjej som bott utomlands i tio ar - USA och England. Hon brot kraftigt.

Pa andra sidan gangen satt en familj. De mutade sin typ trearige son med godis varje gang han borjade skrika eller gnalla. Ungen sag normal ut nu, men tank vad fet han kommer att vara om nagra ar...

Nar jag skulle checka in pa hotellet, fanns det helt plotsligt inga pengar pa mitt konto, sa Aronson fick vackert fora over lite. Da hade portieren och jag ju pratat en stund. Anda (tack vare?) fragade hon om jag ar engelsman... *stolt*

Ett stilla sommarregn strilar ner fran himlen nu, men har ar varmt och skont. Jag ska snart faktiskt ga till hotellet och vila lite. Sen ska jag simma i hotellets pool, innan det ar dags for kvallens aktiviteter.

Och ja, I-Prob. Jag vet vad som galler... :-)

4 kommentarer:

Blogger Herr Planström sa...

Gud vad härligt! Jag vill ha spa-behandling, en drink, sol och massage!

fre aug. 18, 06:33:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Å, ljuvligt, ljuvligt. Avundas.

lör aug. 19, 09:34:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Tur att resan gick bra. Hör av dig om du vill att jag ska kolla så allt verkar ok inför hemresan... (är ju ändå inne på Arlandas hemsida, du vet det är ju som porr för mig... ;-))

lör aug. 19, 03:03:00 em  
Blogger Aronson sa...

Bra att veta, Honken. Sjalv foredrar jag "riktig" porr...

;-P

lör aug. 19, 05:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida