01 juni 2006

Ännu ett test

Jag hittade ett nytt test, den här gången hos Ordis.

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Fixa en punktering, absolut. Jag har bytt till sommar/vinterdäck ett antal gånger. Byta torkarblad har jag aldrig testat. Däremot har jag torkat topplocket några gånger till min gamla Kadett -69.

2. Hur äter du ett äpple?
Hur förklarar man det? Jag äter runt så det blir som en stor dal rakt igenom. Sen äter jag "kanterna". Däremot äter jag sällan upp skruttet...

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Inte rädd, men jag gillar dem inte. Däremot är jag livrädd för att få fästingar på mig!

4. Big Brother eller Sportnytt?
Sportnytt, tveklöst. Sex dagar i veckan. På den sjunde vilar jag...

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En lägenhet.

6. Är du mörkrädd?
Ja, mycket.

7. Resmål som fascinerar?
Drömländer är Island och Kanada. I övrigt älskar jag storstäder som London, Amsterdam, Köpenhamn och London.

Och London.

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Jag ringde och pratade med en kille i tjänsten. Det gällde ett brev jag fått som jag inte riktigt förstod...

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
ABBA. Fast helt akustiskt. Och gärna både tillsammans och var för sig.

10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt. Jag är en riktig gottegris!

11. Bästa stunden på dagen?
När jag får gå hem från jobbet.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Nycklar, plånbok och mobil. Fast det har hänt att jag glömt mobilen...

13. E-post eller snigelpost?
Åh, vad jag önskar att jag kunde säga snigelpost, men det får bli e-post.

14. Den senaste komplimangen du fick?
Jag minns faktiskt inte om Kexet i London gav mig någon komplimang. Annars är det A:s väninna som sa något av det finaste jag kan höra: hon sa att jag skrattar så naturligt! Det kommer jag att leva på länge, länge. =D

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Usch nej, jag är så konflikträdd.

1 kommentarer:

Blogger Aronson sa...

He he. Jag har nog aldrig varit rädd för att säga vad jag tycker eller ta en principiell strid. Men jag är livrädd för kritik mot min person...

tors juni 01, 09:47:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida