01 juni 2006

Den ståndaktige fängelsekunden

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta: Expressen berättar om Maurice. Maurice har erektionsproblem. Men nej, inte som du tror, att han inte kan få upp den. Det är tvärtom så att han inte kan få ner den. "Då jag mätte min vän var han 30 centimeter och styv som en gurka. Och inte ens min käresta kan få ned den", säger Maurice.

Maurice är dömd till fängelse för stöld, men på grund av ståndet vill fängelset inte ta emot honom...

Se, det var väl en solskenshistoria... :-/

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stackars Maurice! Förlängd och smärtsam erektion låter inget vidare...

tors juni 01, 04:51:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Hahaha, jag såg det och googlade lite, och tidningarna i världen har haft fullt upp med att hitta på rubriker. Här är de bästa

The Sun: He's a hardened criminal
The Sun: Bulging burglar
Daily Record: Rigid Robber's Stiff Sentence
GQMagazine: Stiff Sentence

Originalbilden verkar bara finnas på The Sun, AB och World of Wonder (och de senare har för säkerhets skull zoomat in så att vi inte missar några detaljer).

Bästa illustrationen har Claudia Caprara på http://www.claudiocaprara.it/archives/010140.html

Så kan det gå en tråkig eftermiddag på jobbet!

tors juni 01, 05:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida