03 september 2007

Så skulle mitt liv kunna se ut

Jag har varit hemma hos Tennis i kväll och kollat på hans nya lägenhet. Han bor ju i Skatteskrapan numera och jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk.

Lägenheten är inte stor, men den är byggd på ett smart sätt; planlösningen gör att den verkar betydligt större än den är. Dessutom är den ju ny och därför väldigt fräsch och fin.

Och så är det ju då det här med utsikten. Jäklar alltså. Rent otroligt. Hade jag bott där, hade jag nog kunnat sitta och bara kolla ut. Vackrare än synden. Så skulle mitt liv kunna se ut.

Och så ligger hans nya bostad bara så bra till. Väldigt centralt. Väldigt chict.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tennis är en lucky bitch. Men kom nu ihåg att han får flytta till en andrahandsetta utan dusch, i Hässelby, när han slutar studera.

tis sep. 04, 07:35:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh, du får komma och hälsa på många fler gånger! =)

tis sep. 04, 11:07:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida