04 september 2007

Dagens 070904

Det kanske märks att jag haft lite låg bloggskrivarinspiration den senaste tiden. Så för att inte helt förtvina, tar jag en Dagens...

DAGENS VILL HA: En ny lägenhet.
DAGENS KLÄDSEL: Min Paolo Maldini-H&M-kostym och en ljusblå skjorta.
DAGENS DOFT: Kanel.
DAGENS FRISYR: Alldeles nyrakad skalle.
DAGENS HÄNDELSE: Lunch med Advokaten.
DAGENS LÅT: "Båtlåt" med Robert Broberg.
DAGENS PLANER: Förutom lunchen ska jag även ta en drink i kväll med mitt ressällskap från New York.
DAGENS SAKNAD: KP?
DAGENS DUMMASTE: Att det är så tråkigt på jobbet.
DAGENS SJUKA: Tendenser till en förkylning.
DAGENS DROG: Esberitox.
DAGENS ROLIGASTE: Idol 2007 börjar i kväll.
DAGENS KÖP: Nej, nu får det vara nog.
DAGENS GODIS: Nej, det är slut med det.
DAGENS BLÄ: Hösten är här.
DAGENS HUMÖR: Hösttrött.
DAGENS ORD: Mage.

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida