03 juli 2007

Inga svällande muskler nu heller

Jag blir ju förkyld ganska ofta. Det gör att min träning hela tiden får avbrott, ibland upp till en fem-sex veckor. Det leder i sin tur till att jag ganska ofta måste "börja om" med uppbyggnaden av mina muskler. Det är jäkligt jobbigt: det känns som att ta två steg fram och ett tillbaka.

Och nu är det dags igen. När jag var och tränade i måndags blev jag så glad: jag börjar åter få ganska stora muskler och det kändes som att jag stod i en brytningspunkt: jobbar jag hårt kommer mina muskler att svälla rejält den närmaste tiden.

Och nu är det tisdag, och jag sitter här med rinnande näsa och en hals som kliar. Fan också! Jag hoppas verkligen det är falskt alarm. Eller i vart fall att det går över fort.

Jag var ju så glad...

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmm... Jag skulle så gärna känna hur mina muskler "sväller".
Underbar känsla tror jag.

Önskar dig god hälsa.

ons juli 04, 08:08:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida