03 juli 2007

Det viktiga i livet

Jag orkar faktiskt inte uppbåda några krafter för att hylla vare sig Git Gay eller Alice Timander. De betydde inget för mig, och jag kan heller inte se att de tillfört något i mitt liv.

Däremot är jag väldigt bekymrad över det som händer i London, och hela Storbritannien som det verkar. Bilbomber, bilar som kör in i hangarer, utrymda flygplatsterminaler, rädda människor och så vidare. Finns det ingen ände? Hur ska vi få stopp på terroristerna? Jag hoppas att nye premiärministern Gordon Brown är sin nya roll vuxen. Om jag fick bestämma skulle han besluta att dra tillbaka de brittiska trupperna från Irak, så fort som det bara är möjligt.

Etiketter: , , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det finns ingen ände.
Folk är galna.
Det är bara att acceptera.
Det onda kommer byta skepnad men alltid finnas där.
Blä.

ons juli 04, 08:09:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida