12 maj 2007

I väntans tider

Sitter och väntar på att Lina och Kärran ska komma. Vi ska laga mat och sen kolla... eeeh, vad var det nu igen vi skulle kolla? Nåja, nåt var det väl. På teve.

Jag hade egentligen tänkt sova en stund i eftermiddag, men jag har inte hunnit. Först städade jag halva dagen, sen var jag ute på en promenad och var och handlade mat inför kvällen. När jag kom hem hade jag tänkt lägga mig, men strök först några skjortor. Sen ringde Kärran, och jag förstod då att jag köpt fel lax, rökt i stället för filé. Så det vara bara att ge sig ut igen...

Så nu sitter jag här, trött som få. Men med fotbollslandslagets tröja på mig. För i kväll hejar vi på

S V E R I G E !

Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Hur gick det med fönstren?

lör maj 12, 06:14:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Nej, det gick inte...

lör maj 12, 08:35:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida