04 mars 2007

I fädrens spår

Jag kan egentligen inte förklara det, för det handlar ju bara om raksträcka efter raksträcka efter raksträcka. Men jag gillar att kolla på Vasaloppet. Första söndagen i mars varje år sitter Aronson bänkad från klockan 07.45 för att först höra Sven Plex Pettersson inleda programmet, och därefter Peter Jihde, Jakob Hård, Pelle Thörnberg (var är han resten av året?) och de andra kommentera och intervjua.

Min favorit i år: Jörgen Brink, jag gillar honom.

Etiketter: , , , , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kan du täkna dej att JAG en gång i tiden på allvar tänkte träna för att åka vasaloppet.. HAHAHAHAHA!

sön mars 04, 11:09:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Du är mer än lovligt vrickad, honey.

sön mars 04, 11:38:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag älskar Vasaloppet! Och all sport på TV. Men mest av allt älskar jag kvinnor.

sön mars 04, 12:11:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida