03 mars 2007

Vi har snart vår

När har ni er?

Etiketter:

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har man en vår - eller får man den? ...

Skönt att det känns som den är på gång. Även om det innebar att fågeljäveln på innergården (den som på sommaren sätter igång piperiet preciiiis när man håller på att somna) han vaknade ur vinterdvalan imorse kl 04...

lör mars 03, 12:43:00 em  
Blogger annen sa...

Slutet av nästa vecka tror jag de sa något om på vädret för några dagar sedan, jag kan bara hoppas att det är sant :)

lör mars 03, 12:55:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Tack vare vårdikten jag skrev.
:)

lör mars 03, 01:31:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag är ju inte bög men jag älskar lila och mycket annat "bögigt".
Ni har det nog roligt.
Jag älskar kvinnor men de vill ju bara ha sex.

lör mars 03, 02:21:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ja, den var jättefin, Kim.

Jag hade hoppats på ett par veckor vinter till, men ser nu fram emot våren... =)

lör mars 03, 02:21:00 em  
Blogger Aronson sa...

Emilio: det där förstod jag nog inte...

lör mars 03, 03:04:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åhh, idag har det nästan varit vår känns det som. Underbart!

lör mars 03, 04:45:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida