19 mars 2007

Glädjekällan

Kolla här. Svenskan har en intervju med Ola Salo. Och jag blir glad varenda gång jag får läsa om honom. Han är så chosefri, så äkta, rolig och intelligent. Och framför allt: han står upp när det blåser. Han skiter väl i dem som inte gillar honom, han gillar sig själv och kräver respekt för den han är. Och sånt går hem hos Aronson. Starkt!

Och så gillar jag förstås hans småländska dialekt. Och det faktum att han insett att man inte måste bo i Stockholm för att "bli något".

Men "djur med humor"? Vad är det?

Och nu ska The Ark även ställa upp som modeller för MQ. Jag hoppas de tar bra betalt...

Och för balansens skull, lite kritik: jag gillar inte deras webbplats. Den är plottrig och svårnavigerad. Och så finns inga bra bilder man kan ladda ner som skrivbordsbakgrund...

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Blogger annen sa...

Gillar inte heller hemsidan. Man hittar ju knappt där :( Kul att vakna och läsa om Ola det första man gör :)

mån mars 19, 09:21:00 fm  
Blogger annen sa...

Har du sett det här förresten?
http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1336906

mån mars 19, 10:02:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Åh, tack, Annen. Vad kul att se. En otroligt dålig intervju, men Ola sköter sig ju galant.

=)

mån mars 19, 10:31:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag håller med om att sidan är väldigt konstig, den var bättre förr, innan den blev så avancerad...

sön maj 27, 09:16:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida