26 februari 2007

4 x Johnson

Jag fick helt plötsligt en Andreas Johnson-nostalgichock. Så jag sökte på YouTube och hittade ett antal roliga filmer att lägga upp.

Först ut, förstås, hans bidrag i Melodifestivalen i Gävle i lördags, A Little Bit of Love. Och visst är den bra?




Och så hans stora hit, Glorious. Som är en helt fantastiskt bra låt! Men i dag var första gången jag såg videon (tror jag) och den var inte lika fantastisk...



Och så förra årets bidrag i Melodifestivalen, som kom välförtjänt trea, men kanske till och med borde ha vunnit (i kamp med BWO), Sing for Me.



Slutligen, men inte minst, Show Me Love. En låt som fått oförtjänt lite uppmärksamhet. Jag kan inte ens komma ihåg att den klättrade högt på listorna...

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida