19 januari 2007

Missad tv-serie

Jag har inte följt den amerikanska serien Grey's Anatomy som går på tisdagar på Kanal 5. Jag har inte ens zappat förbi serien nån gång. Men jag börjar ångra att jag inte började kolla på serien när den kom; alla pratar ju så varmt om den, säger att den är en av deras absoluta favoritserier.

Så nu står jag här (med rumpan bar?).

Och köpa den känns inte aktuellt. Det är jag för snål för, eftersom jag ju inte har sett något av den. Och jag kanske inte gillar den...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ladda ner från nätet kanske ?

:-)

fre jan. 19, 03:31:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Du blir garanterat inte besviken om du köper den. Det kan jag inte tänka mig! (Fast jag är ju ett fan förstås, så jag är väl lite partisk :))

fre jan. 19, 07:25:00 em  
Blogger Walentine Andersson sa...

Har inte heller sett nåt av den men så tack vare dig nu kolla jag imdb och såg ju att Patrick Dempsey är med i den.

Hans ögon kan få mig att tänka på saker som skulle få Åke Green att svimma!

Så här blir det till att "köpa" på en gång :)

lör jan. 20, 04:32:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida