18 januari 2007

Nattliga sms

Jag var uppe redan klockan 05.20 i går eftersom jag skulle träna innan jobbet. Så gissa om jag var trött när kvällen kom. Jag bestämde mig därför att gå och lägga mig tidigt. Redan under Sportnytt började jag borsta tänderna och göra mig i ordning. Under tiden fick jag ett sms från en person som var ute på krogen och rumlade.

Jag svarade på sms:et, men eftersom jag inte hörde något mer bestämde jag mig för att det var lugnt och gick och la mig. Strax därefter fick jag ett nytt sms. Jag funderade på om jag skulle skita i det och sova i stället, men nyfikenheten tog överhand så jag steg upp. Det var samma person som sms:ade igen. Jag svarade och gick och la mig igen. När jag väl höll på att somna kom ytterligare ett. Jag gick upp igen, men svarade inte, utan läste det bara och gick sen och la mig. Jag somnade nästan direkt.

I morse när jag vaknade hade jag fått ytterligare ett sms från personen i fråga. Det hade kommit klockan 22.58. Men då sov som sagt Aronson sött i sin säng.

I det sista sms:et skriver personen i fråga att han bara ville säga att han inte ville att jag skulle blogga om hans pinsamma sms under kvällen.

Vilken utmaning!

Jag hade verkligen inte tänkt blogga om dem; jag såg ingen anledning. Men med en sådan utmaning kan man ju inte låta bli. Så frågan är nu: ska jag skriva något om vad som stod i de där sms:en? Och ska jag avslöja från vem de kom?

Jag menar: med alla pussar och kramar de innehöll skulle de ju kunna vara intresanta för alla och envar...

Men nej, jag tror jag avstår. Någon som har något emot det? Tennis, kanske...?

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Har man sagt A får man säga B...

Eller så kniper man käft. Eller hittar nåt att blogga om.
;-)

tors jan. 18, 10:43:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag visste väl att det var Tennis :)

Darling, kan du blogga om ditt armledsstöd eller vad det var du hade? Tack på förhand. Gärna recension och bild/länk.

tors jan. 18, 10:53:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Haha... amen.. jahaja. Vågar du verkligen gå ut på lördag nu?

tors jan. 18, 12:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida