17 januari 2007

Tidig träning

Jag var uppe i morse innan jobbet och tränade. Jag hade inte tänkt träna nån morgon den här terminen, men av orsaker bortom min kontroll blev det så i dag. Och möjligtvis resten av terminen också. Kanske, för jag är så jävla trött nu så det liknar ingenting. Och det har jag varit hela eftermiddagen. Plus att jag fick ont i huvudet. Så det var väl tur att ett möte i eftermiddags stäldles in. Vet inte om jag gjort bra ifrån mig på det...

Jag kom i säng sent i går kväll och kunde inte somna direkt. Skulle gissa att jag somnade framåt 00.30. Och så sov jag oroligt. Klockan 05.20 ringde sedan klockan och sa åt mig att gå upp: träningen väntade.

Gääääsp!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmm... är det verkligen hälsosamt med de där tidiga träningspassen? ;-)

tors jan. 18, 11:07:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Honken. Du kanske skulle testa nån gång...?

;-)

tors jan. 18, 03:31:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida