13 januari 2007

Engelsk teve gånger två

Jag har precis sett sista (senaste?) avsnittet av Kommissarie Lynley som jag spelade in i måndags. Och det var nog det bästa av de tre. Mycket spännande. Och jag kunde inte förutsäga vem mördaren var heller. Däremot förstod jag redan uppe i trappan att Lynleys fru skulle dö. Det kändes väl förutsägbart. Och lite klyschigt. Men bra var det som sagt. Jag hoppas det kommer fler avsnitt.

Efter Lynley råkade jag få på ettan. Och såg Snögubben - en tecknad film som var helt fantastisk. Jag har sett den någon gång tidigare för länge sedan. Den handlade om en pojke som gjorde en snögubbe en snöig dag. På kvällen sen kan han inte somna för han tänker bara på sin snögubbe. Vid midnatt går han upp, och får då se hur snögubben får liv. Tillsammans upplever de en fantastisk natt. En sån natt jag tror alla barn vill uppleva. Mmmm... Underbar!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skrev nåt fyndigt men det blev error.

DU HAR EN NY CHANS I NATT, DARLING!

lör jan. 13, 07:13:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida