12 januari 2007

Ett nytt sätt att träffa män?

I natt hade jag en ganska märklig dröm:

Jag var på jobbet och en av mina kollegor räckte över sin telefon till mig och sa att jag hade telefon. I andra änden var en kille (som var lite lik Dan Stevens - Nick Guest i The Line of Beauty. Fast det visste jag ju inte i drömmen...) som också hade fått telefonluren överräckt från en kollega som sagt att han hade telefon. Så vi vara båda "svarare" i telefonen och visste inte vem den andre var. Vi var tämligen förvirrade. Men det visade sig att våra kollegor kokat ihop det här och att de ville ha ut oss på en blind date. Så varför inte ta chansen bestämde vi och pratade på ett tag.

Tyvärr vet jag inte hur det gick. Jag vaknade...

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Shitpommfritt, du kanske fick pippa!

fre jan. 12, 09:01:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det kanske du borde testa, kan vara kul! Annars funkar kanske en sunkig bar också...

fre jan. 12, 09:02:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Sunkiga barer har jag testat, Ponte. Och se vart det har lett mig...

Kanske, Kimman. Kanske.

fre jan. 12, 09:11:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Då var de inte tillräckligt sunkiga... Eller Stureplan??

fre jan. 12, 11:15:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Tja, har du varit på ett gayställe i Stockholm så vet du ju själv...

fre jan. 12, 11:20:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida