11 januari 2007

Jag - en slump

Jag var inne på Site Meter för att kolla vilka som varit inne i min blogg under natten och hur de hittat dit. Och en länk verkade komma från Mickey J. Barczyk*. Jag blev lite förvånad och gick in för att se om han länkat till mig (det hade han inte). Men döm om min förvåning när det visade sig att en klickning på den där länken ledde till att min dator slumpvis öppnade femtiofem (55) fönster med, förmodar jag, olika bloggar.

Först blev jag lite skraj - ett virus på jobbets dator är inte vad jag vill åstadkomma. Men det var nog inte så farligt. Nästan lite kul faktiskt...


*Jag länkar bara till hans sajt, och lägger inte ut slumpgeneratorn här.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmm... Det är ju jobbigt med så många fönster. Vet ej om jag vågar prova.

tors jan. 11, 10:05:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida