12 januari 2007

Ny president i Vita Huset

Kvällens avsnitt av Vita Huset var nästan som på den gamla goda tiden: fyllt. Och det var framför allt presidentvalet som gjorde det. I kväll skulle det avgöras: vem ska ta över presidentskapet efter Bartlet: Vinnick? Eller Santos? Och de hade byggt upp det riktigt, riktigt spännande. De drog ut på det i det längsta.

Dessutom dog Leo McGarry. Väldigt sorgligt. Väntat, men sorgligt.

Och, tyvärr måste jag nog säga, vet jag redan vem som blir ny vicepresident. Inte för att jag råkat se det någonstans, eller läst det. Men det är ganska uppenbart, eller hur?

Sam Seaborn.

8 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Aha.
Jag tror Sam blir Deputy Chief Of Staff.
Vi får se vem som har rätt...
=)

lör jan. 13, 02:20:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Nja, tror du? Den tjänsten är väl till för dem som själva aldrig kommer att bli presidenter...?

Fsat det enda jag bygger min gissning på är att Bartlet för längesedan förutspådde att Sam en dag kommer att bli president. Samt att jag vet att han kommer att återkomma i någon form i de resterande avsnitten.

Men har du inte sett de här avsnitten tidigare?

lör jan. 13, 08:54:00 fm  
Blogger Oswald sa...

;-)

lör jan. 13, 11:17:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men vad fan! Om du avslöjat hur det verkligen blir, blir jag lite sur på dig. Sånt gillar jag inte alls.

lör jan. 13, 02:11:00 em  
Anonymous Anonym sa...

När jag gjorde testet "Which West Wing character are you?" blev jag Leo. Gonna miss him:(

lör jan. 13, 02:30:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag blev Sam. Vilket passade mig förträffligt. Och jag saknar honom...

=)

lör jan. 13, 02:40:00 em  
Blogger Oswald sa...

Det var ju en straffspark på öppet mål. ;)

lör jan. 13, 04:56:00 em  
Blogger Aronson sa...

Och du missade...?

;-)

lör jan. 13, 06:34:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida