13 januari 2007

Skjortlös

Jag har varit och kollat lite på kläder i dag. Och jag hittade en skitsnygg skorta. Skitsnygg! Jag bara kände Vill ha Vill ha Vill ha. Och den skrek: Köp mig Köp mig Köp mig. Och billig var den också. Snygg och billig. Och tajt.

Men det blev inget köp. Aronson kom hem utan någon skjorta. För jag provade den. Och då vällde mina nio kilos övervikt över så det stod härliga till. Jag började nästan lipa där inne i provhytten. Fy fan alltså! Det såg groteskt ut. Och en större skjorta hade inte gått - den hade blivit för stor i halsen. Och antagligen för lång också.

Så nu måste jag hårdbanta. Och på vägen hem tänkte jag bara på godis. Bara på godis...

:-/

2 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Du skulle naturligtvis ha köpt den som en liten sporre!

lör jan. 13, 07:58:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag tänkte på det, Rexxie. Men jag har redan sporrar hemma - ett par jeans som jag inte får på mig och som jag gillar väldigt mycket...

lör jan. 13, 09:09:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida