27 december 2006

Tre vanliga från Take That

PopNonStop i P3 har en programpunkt som heter 3 från 1. Där presenterar de tre låtar från en artist, producent, händelse eller vad det nu kan vara.

Dagens tema: Take That. Och som gammalt Take Thatfan blir jag lika besviken varje gång. De spelade nämligen Relight My Fire, Back For Good och Patience. Jättebra låtar, absolut. Men varför? Varför är det alltid, alltid samma låtar som ska spelas? Varför kan ni inte överraska oss lite?

Patience kan jag förstå: den är ny. Men de andra? Det är ju alltid de som spelas när man ska presentera Take That. Vad hände med Pray, Babe, Everything Changes? Eller min favorit: Could It Be Magic...?!

Fast bäst ändå: Take That är tillbaka. Nästan - Robbie Williams saknas fortfarande.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Å, Pray. Det var tider det. Nyutkommen och glad. Wow. Ge mig tillbaka lite av den gnista jag hade då.
Bitter-snart-32-och-har-inte-kommit-längre-än-så-här-Kim

ons dec. 27, 11:56:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida