05 december 2006

På väg från jobbet

På väg hem från jobbet i dag satt det en skitsnygg kille en bit bort i tunnelbanevagnen. Klart fuckable, Oswald. Jag tittade på honom ett par gånger, men han såg inte mig. Däremot såg jag att han tittade en hel del på personen mitt emot honom, som jag tyvärr inte såg vem det var.

Nån station senare klev det på en tjej som visade sig vara snyggokillens flickvän. De ställde sig nämligen vid dörrarna och kramades och pussades lite. Samtidigt fick jag se att personen som suttit mitt emot snyggokillen var en - kille. Aha, tänkte jag. Strax därefter råkade snyggokillens och min blick mötas. Och stannade kvar lite för länge i varandra.

Aha, tänkte jag igen, och försökte flirta lite med honom. Och tro mig, samtidigt som han kelade med sin flickvän fick jag faktiskt någon slags respons från honom. Om det var av nyfikenhet eller intresse vet jag inte. Men trevligt var det.

=)

2 kommentarer:

Blogger Walentine Andersson sa...

Sånt händer fan aldrig på våra spårvagnar.

Istället är det bara pensionärer och trötta människor med barnvagnar som man stör sig på

Om jag flyttar till Stockholm, får jag åka tunnelbana med dig då? :)

ons dec. 06, 05:41:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Tro mig, det händer inte så ofta här heller. Det är mest fula människor och skrikiga ungar. Men ibland så...

ons dec. 06, 08:44:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida