03 december 2006

Cool känslomänniska

Caroline af Ugglas verkar vara SVT:s nya gullgosse (flicka?). Hon är med nästan precis överallt: hon tävlar i På spåret tillsammans med Göran Hägg, hon ska vara med i Melodifestivalen 2007 och i kväll var hon med i Orden med Anna Charlotta - där hon pratade om att uttrycka sig utan ord (tillsammans med hunken Karl Dyall).

Och jag gillar af Ugglas. Hon är skitcool. Hon går sina egna vägar och gör det hon känner är rätt och riktigt. Jag är dessutom övertygad om att hon har ett hjärta helt och hållet gjort av guld.

Samtidigt är jag livrädd för henne. Jag vet faktiskt inte om jag skulle klara av umgås med henne. Det är liksom känslor, känslor, känslor runt henne precis hela tiden. Jag blir nästan rädd. Eller, jag blir rädd. Och skulle defenitivt bli det i hennes närhet. Och ändå är jag känslomänniska ut i fingerspetsarna...

Fast det kanske skulle vara bra för mig med en Caroline af Ugglas bredvid mig i soffan. Om hon nu skulle ha ro att sitta där.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, hon är härlig men förstår din rädsla. Jag hade en likadan kollega en gång och alla var lite smårädda för henne.

mån dec. 04, 07:57:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida