04 december 2006

Aronson rasar

Ur vägen allihop, för nu dundrar Aronson.

Jag är fly förbannad! Enligt Aftonbladet ska EM 2008 sändas i Canal fucking Digital och TV 4. Men vad fan? Så jävla irriterande. Jag har god lust att skriva till kulturminister Lena Adelsohn Liljeroth och kräva att hon pumpar in mer pengar i SVT så att de har råd att visa fotboll.

Ska jag nu behöva beställa en fucking jävla Canal Digital-kanal? Och tvingas se på fucking jävla reklam i fucking jävla TV 4 - och deras fucking jävla kommersiella skit till program (och programledare)?

Usch och fy fan vad arg jag blir.

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag var på väg att beställa Canal+ för någon vecka sen
men det visade sig ju att jag inte bara får beställa canal+ utan måste ta ett annat jävla paket med kanaler jag inte vill ha också...

Så det gick bort!
Ingen porr för Mr om nätterna alltså :o

mån dec. 04, 11:57:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men hallå! Du får ju så mycket sex ändå nu för tiden...

;-)

mån dec. 04, 11:59:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

O, you're sexy when you're angry as hell, mister!

mån dec. 04, 02:50:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Såja såja, ta't lugnt, ta ett Toy. It's just a fucking game. On the fucking tele.

Du kan få en Enalapril av mig - verkar som du behöver det... ;-)

mån dec. 04, 03:40:00 em  
Blogger Aronson sa...

Kimman darling: tack. =)

Jonaz: jag har otroligt lågt blodtryck som jag har, vill inte ha lägre...

mån dec. 04, 04:24:00 em  
Blogger Walentine Andersson sa...

Tror vi kan rikta in oss på att allt färre evenemang av denna stil kommer i SVT på grund av kostnaden :(

mån dec. 04, 09:45:00 em  
Blogger Aronson sa...

Walentin: det är därför jag funderar på att kontakta kulturministern.

MER PENGAR ÅT SVT!

mån dec. 04, 10:12:00 em  
Blogger annen sa...

VAFAN!!!!!!!! Vad är det för jävla skit!!! 4:an har kassa kommentatorer dessutom och jag har inte Canal Digital. Jävla skit :(

mån dec. 04, 11:06:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida