06 december 2006

Out in Space

Jag har tidigare spytt galla över Christer Fuglesang (dock inte här i bloggen) och allt jäkla tjat i tidningar och teve om hans uppskjut i rymden på fredag. Det har känts helt hysteriskt.

Men jag har faktiskt ändrat mig. Jag tycker nog det är ganska coolt att vi har en svensk som snart är astronaut på riktigt, som snart kan säga "jag har varit där, jag har varit ute i rymden". Visst kittlar det?

Jag hörde förresten i morse att Pär Holmgren, meteorolog på SVT, var en av dem som sökte tjänsten som Fuglesang fick. Också lite coolt...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhh, jag tycker fortfarande att det är ett jäkla tjat. :-/

ons dec. 06, 09:56:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men inte du också.. kan vi bara inte låssas som att du vet vem inte finns.

ons dec. 06, 01:42:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida