17 december 2006

Fortsättningen av söndagen

Det blev en ganska händelserik dag - trots att det är söndag.

Jag köpte ju Sagan om Ringen-filmerna för ett tag sedan, de förlängda versionerna. Varje film är uppdelad på två dvd:er. Och på ytterligare två finns sedan extramaterial.

Jag kollade på första delen av första filmen i eftermiddags. Innan jag skulle ta mig an andra delen gick jag ut en promenad. Jäklar vad kallt det var! Men skööönt. När jag gått ungefär hälften av vad jag tänkt gå ringde Jonaz och ville fika. Så då gjorde vi det. Dessutom köpte han en ny mobil. Fast det lär han väl blogga om själv...

Efter fikat åkte jag hem igen, fixade lite mat och har nu precis kollat på andra delen av första filmen.

De är så bra! Man blir bara så glad. Och trots att jag vet hur det går och slutar, så är hjärtat ändå uppe i halsgropen med jämna, och ojämna, mellanrum.

Nu ska jag kolla Cold Case och Orden med Anna Charlotta, sedan blir det sängen och, förhoppningsvis, lite sömn...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag började kolla på Sagan om ringen igår, det var så himla längesedan nu, och jag håller med dig. Man blir så glad! Det är så bra!

På tal om förlängda, den film som tjänar mest på att vara extended är definitivt Sagan om de två tornen, den är såå mycket bättre!

mån dec. 18, 07:25:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Med tanke på hur sällan lat-Jonaz bloggar lär vi väl inte få läsa om mobilen förrän han säljer den. Tihii.

mån dec. 18, 07:53:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Vad kul Anna, då vet jag att jag har nåt extra bra att se fram emot... =)

mån dec. 18, 09:22:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida