17 december 2006

Ändrade planer en söndag

Jag hade egentligen tänkt gå på bio i eftermiddag. Det kändes som en perfekt dag för det. Men eftersom jag inte sov så bra i natt missade jag alla 12-föreställningar (varför börjar alla filmer på söndagar 11.45, 12 eller möjligen 12.30? Och sedan inga förrän 14.15? Varför inga 13.00, typ.). Så då tänkte jag att då kan jag ju kombinera min filmtittning med att shoppa lite. Jag tittar fortfarande efter en ny väska.

Men sen började jag fundera. Jag känner mig tjock som en gris efter gårdagen, så varför inte ta en långpromenad i stället?! Det var dessutom längesen, och är jäkligt skönt.

Men det är ju lite kallt i dag, så jag var tillbaka i biotankarna igen. Borat, Babel och Att återvända är väl de som jag främst vill se.

Men just nu orkar jag inte. Jag tror jag stannar hemma i stället. Och kollar på Sagan om Ringen, som jag ju nyligen köpte. Det känns just nu mysigare. Så kan jag ju äta upp chipsen från i går också...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida