17 december 2006

Frosseri

I kväll har Tennis varit hemma hos mig. Vi har tittat på Sex and the City hela kvällen. Många avsnitt blev det...

Och så har vi ätit godis, chips, pizza och kakor. Och druckit vin, glögg och Pepsi. Jäkligt mycket också. Åtminstone jag. Jag känner mig ännu fetare nu...

Men det har varit trevligt. Sex and the City är ju alltid kul att titta på, och kanske ännu roligare om man tittar på det med någon annan.

Vi får se om vi kan klara av de åtestående avsnitten en annan gång, Tennis. Fast då föreslår jag mindre feta saker och mer nyttigheter...

=)

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, det var jätte trevligt, nästa gång blir det alltså typ torkad frukt och mineralvatten.. ; )

sön dec. 17, 01:26:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Typ...

sön dec. 17, 02:17:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men om jag förstått det hela rätt så "gympade" ni av er fettet i bingen efter att tv:n stängdes av.

sön dec. 17, 07:24:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Akta dig, Kim. Du är farligt nära att "göra en Expressen" nu...

sön dec. 17, 10:44:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida