11 oktober 2006

Tv-avgiften, tack

Det ska bli intressant att se hur Cecilia Stegö Chilò tar sig ur det här. Jag tycker nämligen inte att det finns något försvar för det. Det är inget brott man kan "glömma". Och att det var medvetet visar väl om inte annat att hennes man anmälde tv-innehav bara fem dagar innan hon tillträdde som kulturminister...

Jag såg förresten att Stegö Chilòs presssekreterare heter Carl Johan Swansson. Jag antar att det är samme Swansson vars blogg försvann spårlöst i samband med att den nya regeringen presenterades. Den där bloggen är för övrigt numera ersatt av någon märklig hybrid...

...och jag får väl vid tillfälle plocka bort länken från min blogg.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hahaa, och alla fördomar blir bekräftade..

ons okt. 11, 10:59:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Oj. Vad är det för fördomar?

ons okt. 11, 11:14:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Meh, hon hade ju inte råd. Så måste det vara.

ons okt. 11, 12:05:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Fördomar om politiker i allmänhet och moderata sådana i synnerhet.

ons okt. 11, 01:45:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida