28 oktober 2006

Brokeback - igen

Jag har precis sett Brokeback Mountain. Igen. Jag såg den förstås på bio, men köpte den på dvd i går, eftersom det är en film jag känner att jag vill ha. Även om jag inte är säker på om jag kommer att se den så många fler gånger. Men den är så bra. Och så fin. Och sorglig. Jag blir alldeles varm av den, och samtidigt alldeles kall.

Och Heath Ledger och Jake Gyllenhaal är så bra. De passar perfekt i rollerna!

...och visst påminner Heath Ledger och allas vår Kimma om varandra?!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Allas er Kimma undrar: hur då menar du?

lör okt. 28, 10:53:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Herregu' ja. Han är en puma.

sön okt. 29, 10:01:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Runt munnen. Och även kinderna tror jag...

Men Heath är ju snygg, så ta det som en komplimang... =)

sön okt. 29, 10:50:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida