27 oktober 2006

Ett brev i natten

När jag ändå var vaken i natt passade jag på att logga in en stund på Qruiser. Jag fick då ett brev från en thailändare, i Bangkok. Han skrev:

hi how are you to day ? i hope every thing ok with you . for me myname bear nice guy from thailand.and i hope mysms not disturb you if it disturb you i m sorry really. notthing i want talk and say hello with you i hope you not hate at talk with me. ok iwish you happy everything at you hope have agoodtime and smile to you lucky take care you seft aha.

Lite rörande, lite tragiskt...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du får sluta vara så tragisk o stiga upp mitt i natten för att ragga! ;-)

(För övrigt tycker jag att det är mycket bättre med kommentarerna integrerade på sidan, utan popup-fönster. Då går det att kommentera i mobilen också, och det går att hålla koll på sina lämnade kommentarer med CoComment.com. Just saying...)

fre okt. 27, 12:43:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ja, det trillar in såna där rörande/tragiska meddelanden ibland och de är alltid lika svåra att svara på. Vad säger man, liksom..!?

(Jag har också övergått till popup, det går mkt snabbare så lyssna inte på lat-Jonaz).

fre okt. 27, 01:57:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Kim & Aronson: problemet är att Opera Mini i mobilen (t.ex) inte kan hantera popup-fönster - tänk så många begåvade kommentarer ni missar från mig då... ;-)

Jag tycker nog faktiskt det går snabbare att ladda om i samma fönster, faktiskt. Standardstorleken på popupen är för liten också (fönstret går iofs att dra ut till större storlek). Och så scrollar fönstret till kommentarrutan först, så man måste scrolla tillbaka till början för att läsa ev tidigare kommentarer. Och om man previewar sin egen kommentar måste man komma ihåg att scrolla tillbaka längst ner i fönstret för att publicera.

Och så funkar det (ännu) inte att hålla koll på sina kommentarer med CoComment.com (kolla tjänsten, fiffig) när bloggägare envisas med att poppa upp... ;-)

lör okt. 28, 11:48:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida