24 oktober 2006

En fördel med hösten - och en nackdel

När jag tvättade förra veckan passade jag på att byta från sommartäcke till vintertäcke. Jo, jag har sån uppdelning. Och det är så himla gosigt att krypa ner i sängen nu. Det är det i och för sig för det mesta, men nu är det extra. Lite kyligt i början förstås, men snart så sprider sig en härlig värme. Och där kan man bara ligga och mysa och ha det skönt. Helt naken...

Annars har jag samma problem som Oswald beskriver: kallt som fan i lägenheten. Nu vet jag inte hur det är med Ossie, men själv är jag i och för sig väldigt frusen av mig. Jag går för närvarande omkring på jobbet med torgvantar på händerna. Och mina kollegor bara skrattar åt mig...

5 kommentarer:

Blogger Herr Planström sa...

Här är det varmt inomhus.

tis okt. 24, 08:49:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Jag har fortfarande inte slagit på värmen i huset, så hemma hos mig är det raggsockor som gäller just nu (och dubbla täcken + 1 filt) (ja, jag är lättfrusen, blev det samtidigt som jag gick ner i vikt).

Var skaffar man torgvantar?

tis okt. 24, 08:52:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle kunna gå naken på jobbet!

tis okt. 24, 10:07:00 em  
Blogger Aronson sa...

Rexxie: jag köpte mina på Stadium.

Kollega: men vi är glada att du inte gör det...

tis okt. 24, 10:10:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag hade så jävla varmt där hemma att jag blev tvungen att sova med fönstret öppet i nattes

ons okt. 25, 09:26:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida