28 oktober 2006

Viktiga drömmar

Jag vaknade visserligen till vid femtiden i morse, men annars sov jag till halv nio. Vilket är riktigt länge för att vara mig, med tanke på att jag gick och la mig vid midnatt. Men det var skönt att sova... =)

Och för tredje natten i rad har jag drömt. Men jag tänker inte blogga om det, för drömmarna känns personliga och viktiga. De försöker säga mig något, och jag förstår inte vad det är. Det är inte samma dröm, men någonstans känns det som att de handlar om samma sak. Alla har haft jobbet som ett av temana. Vilket kanske i och för sig inte säger något. Vi får väl se om jag fortsätter drömma så att jag kan förstå dem snart...

Annars har jag varit och tränat i dag. Och sedan shoppat, en tröja och en slips blev det. Alltid något, som flickan sa...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Dream on, baby.

lör okt. 28, 08:01:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida