08 augusti 2006

Modekungen

4 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Det visste vi ju redan :) Jag lämnade gänget igår pga hettan men är förmodligen tillbaka redan om ett par dagar.

tis aug. 08, 12:26:00 em  
Blogger Oswald sa...

Mitt rök just.
Hade kvar det sedan lördagen.
Började ta tomtelika proportioner.
Tredagarsstubb finns inte i oswaldsvärld. Snarare tretimmars..

tis aug. 08, 03:00:00 em  
Blogger Aronson sa...

Där är vi olika, Oswald. Aronsons skäggväxt är inte så stark. Och det är faktiskt ganska skönt...

=)

tis aug. 08, 03:07:00 em  
Blogger vandrarvild sa...

jag gillar det hos killar. OM de passar i det. Jag vill aldrig att min darling ska raka sig för han passar ypperligt i det där stubbiga och han har det så mest hela tiden. Gaaaaaah, fan. Nu får han fan komma hem snart...*hehe*

tis aug. 08, 09:52:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida