07 augusti 2006

Ute och cyklar

Jag har precis varit ute och cyklat. En riktigt låååååång runda. Mycket skönt!

Det var faktiskt första gången för i år. Jag har varit så bekväm av mig och i stället gått på spinning inomhus tidigare. Men nu lär det bli fler gånger, för det var jätteskönt, och kul.

Och ni vet det där att man är ute och joggar och det går så otroligt lätt, och så vänder man och helt plötsligt förstår man att ojdå, här var det visst motvind? Det upplevde inte jag i dag. Tvärtom faktiskt. När jag cyklade i väg var jag jätteglad att jag hade motvind för det skulle ju göra det lättare på vägen hem. Trodde jag. I stället blev det värre när jag vände. Pjuuuh!

Nu funderar jag på att gå ut och lägga mig i en park någonstans. Utan att duscha först. Bara för att ha det skönt - igen.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Aronson! Tack för ditt fina uppmuntrande inlägg i min blogg. Det blev av, jag åkte och träffade och bodde hos folk som jag är halvbekant med + lärde känna massor av nya underbara människor. Åh, helt fantastiskt var det! :)

mån aug. 07, 06:06:00 em  
Blogger Aronson sa...

Vad glad jag blir för din skull, Anna. Jätteroligt, verkligen. Och du ser, det var ju inte så farligt. Tänk på det nästa gång du tvekar inför något som du vill göra...

=)

mån aug. 07, 08:19:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida