06 augusti 2006

Ännu ingen prins

I natt scorade Aronson. Och jag tror att det var vad han verkligen behövde. Även om det inte blev någon Askungesaga...

Och för första gången nånsin tog jag hem en kille till mig för sex. Jag har alltid annars sett till att hamna hemma hos dem, det har känts lättare så. Och det är det nog också. Inget ont om killen som var med mig här: han var jättesöt och bra på alla sätt. Men jag ägnade hela natten (jag kunde inte sova så mycket) åt att fundera över tre saker: hur ska jag snabbt få honom härifrån, Andra killar samt vad ska jag blogga...

I övrigt började min kväll inte alls bra. Jag hade fortfarande kvar ångesten och gråten från tidigare på dagen. Och har haft hela natten och morgonen också. Men det gjorde i alla fall att jag större delen av kvällen var sur, tvär och hade alla taggar utåt. Och det märktes säkert. Jag vet att jag träffade en kompis som jag nog nästan var otrevlig mot. Och rolig var jag definitivt inte. Det blev dock bättre framåt kvällen. Bland annat då jag träffade Jonaz. Och så nattens erövring då...

7 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

I told you so :)
På den tiden det begav sig sa jag alltid att jag skulle jobba tidigt och för att slippa ev. sällskap till t-banan skulle jag alltid antingen bli hämtad med bil eller cykla. Rekommenderas.

sön aug. 06, 10:44:00 fm  
Blogger Herr Planström sa...

Bejb. Jag har inte lyckats se dig nånstans ;)

sön aug. 06, 12:06:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jo, du sa ju det...

Fast jag tror att jag i möjligste mån följer med killen hem i stället. Det är lättare att ljuga då...

;-)

sön aug. 06, 12:06:00 em  
Blogger Aronson sa...

Herr P: inte jag heller. Ändå spanade jag efter dig i tåget...

sön aug. 06, 12:08:00 em  
Blogger Unknown sa...

Låter som en bra strategi att "äta ute" snarare än hemma hos sig. Efter jobbet i psykvården är jag mkt restriktiv med adress, namn och kontaktuppgifter även i raggsammanhang. Call me paranoid, men så är jag ju en tantig pojkfröken också.

sön aug. 06, 02:08:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Aronson, det låter som om du är lika mycket kontrollfreak som jag är. Fast den största anledningen till att jag tycker att det är obekvämt om någon sover över hos mig är att jag inte är van vid att sova bredvid någon, och en 120-säng tillåter inte några utsvävningar :-)

sön aug. 06, 05:33:00 em  
Blogger Aronson sa...

Micke: Samtidigt måste jag säga att det var en nyttig erfarenhet att ta hem en kille: jag har nämligen alltid haft som filosofi att följer jag med en kille hem, så stannar jag över natten och äter även frukost där. Vill de inte ge mig det, får de kasta ut mig. Och det är inte enkelt, det märkte jag ju själv nu...

...så vill jag stanna ska jag nog börja fråga, vilket jag faktiskt gjorde senast jag hade en utsvävning. Och fick stanna... ;-)

sön aug. 06, 06:18:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida