04 augusti 2006

Fröken Ur Sång

Hur kunde jag glömma? Hur kunde jag? Faaaaan! Den är ju en av mina absoluta favvoschlagersånger. Och Titti Sjöblom är sååå bra, och har verkligen inte fått den credit hon förtjänar.

Titti var ju absolut en av höjdpunkterna i går! Och hennes koreografi med...

Ticke ticke tack!

PS. Har man stått bredvid Oswald en hel schlagerkväll, och inte visste det innan, vet man (läs: Aronson) numera vad en äkta schlagerbög är. Han kunde varenda ord, varenda ton, varenda rörelse och varenda allt. ;-)





4 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

...och jag får inte ens ha en egen sida i Stockholm City!
=)

Fast du ljuger liiiiiite, va?
Sååååå bra är jag inte.
Å du kunde faktiskt en hel del själv.
:)

fre aug. 04, 01:49:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men hör upp, blindstyre: jag sa inte att du var bra...

;-)

I övrigt kan jag BARA de stora sångerna, inte de mindre kända. Du kan ALLT...

fre aug. 04, 01:56:00 em  
Blogger Oswald sa...

hahaha
Jag ÄR grym.
:P

fre aug. 04, 03:54:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jävligt grym.

;-)

fre aug. 04, 04:13:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida