04 augusti 2006

Schlagerpride

Så kan då Prides andra dag prickas av på listan. Faktiskt den bästa dagen - schlagerkvällen.

Och visst är det kul med alla artister som kommer. Och det är en jäkla stämning. Roligast i dag var Elysion, Magnus Carlsson, Lapponia från 1977 (kommer inte ihåg vad sångerskan heter) och Lasse Berghagen(!). Hmm. Hoppas jag inte glömt någon nu...

Jo, Kikki förstås. Även om jag inte gillar det bidrag hon hade i år.

Och så blev det sedvanlig bloggträff. Förutom Kim och Åsiktstorpeden, som jag träffade i går, träffade jag i dag Oswald och I-landsproblematik. Dessutom en kille till som jag tyvärr aldrig förstod vilken blogg han representerade (han sa det, men jag är ju en ärthjärna. Men det var ingen jag kände till sedan tidigare). Dessutom var Oswalds syster med. Lillasyster var hon.

Jag har tidigare varit sugen på att gå på schlagerfesten på Börsen i kväll, men jag orkade helt enkelt inte. Så jag tog sällskap med Kimman till Slussen och sen åkte jag hem. Säkert skönt i morgon. Då måste jag försöka träna lite, och shoppa och lite annat...

7 kommentarer:

Blogger Fredrik sa...

Var glad för det.... att du inte gick på festen på börsen, du missade ingenting... mer än tre uttråkade killar som du redan hängt med i parken...

Denna där tredje, som du inte vet vilken har bloggen Being blogged för övrigt... länk finns hos Oswald, god natt!

fre aug. 04, 03:09:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag tror han är full.
But I Guess you got the essential?
=)

fre aug. 04, 03:11:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Oswald: vem är full? I-problem? Jag? Du?

Min gissning är du, för jag förstår inte din kommentar riktigt... ;-)

I-problem: det låter som att det bara var ni tre där. Men så illa var det väl inte?! Och dessutom hade jag gärna sett Andreas Lundstedt...

fre aug. 04, 08:26:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Being blogged är för övrigt väldigt snygg. Ja både blogg o blogger då... ;-)

Men vad annars kan man förvänta sig av en fellow apple-biter? ;-)

Lite prestationsångest får man ju... (yes lads, det är därför bloggen gapar tom just nu...)

fre aug. 04, 11:02:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag tror att alla var fulla. Utom jag så klart.
Monica Aspelund heter hon förresten.

fre aug. 04, 11:40:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Med tanke på vilket tryck du satte på mig Jonaz för att jag skulle börja blogga, kan du gott känna på det själv nu...

Kimman: dra den om Rödluvan också va... ;-)

Men tack för namnet. Monica Aspelund. Ska jag aldrig glömma...

fre aug. 04, 01:06:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Darling, I'm back! Not with a vengence, but still...

fre aug. 04, 01:41:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida