04 augusti 2006

En sak i taget

Jag var och tränade i morse. När jag kom dit hade jag inte med mig min vattenflaska, så jag fick köpa lite dricka där. Samtidigt som jag visade fram flaskan jag skulle köpa i receptionen, slängde jag fram mitt SATS-kort för registrering. Men det var för mycket för kill-stackaren i kassan. TVÅ saker på en gång. Nä, han var tydligen en riktigt Man; han verkade inte klara mer än en sak i taget. Han blev helförvirrad och allt tog två gånger så lång tid som om jag gett honom en sak i taget. Men det gick. Till slut...

Träningen gick förresten inte så bra i dag. Jag kände mig svag och framför allt okoncentrerad. Jag tänkte en del på Pride, och mycket på Johan, och så lite på mitt liv i övrigt. För mycket alkohol och för lite sömn - och alldeles för dåligt samvete, kanske?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida