06 augusti 2006

Gårdagen i ett nötskal

Paraden i går var till stora delar antagligen den bästa jag sett. Det var tydligen rekord i antalet deltagare - både vad gäller folk i paraden och folk vid sidan av. Och det var verkligen en härlig stämning! Jag hade bestämt mig för att inte gå i år, utan stod i stället vid Hornsgatspuckeln - där stämningen brukar vara som högst. Fantastiskt!

Sen blev det Parken där jag var lite neggo i början, men det blev ju bättre. Och det var sjukt mycket folk där. Fast artisterna kunde jag bara ha och mista. Mest gillade jag Andreas Lundstedt och Queer (ett band som sjunger Queen-covers).

Efter parken gick vi faktiskt till nån fest i nån Tantogård. Totalt fel. Det kändes som en skoldans eller ungdomsdisco. Och så en massa transor som uppträdde mimandes till diverse hittar - en masse.

Och sen blev det ju , som sagt, sängen...

2 kommentarer:

Blogger Herr Planström sa...

Jag köade i två timmar för att komma in på Slick, men gav upp, vi kom inte in. Så vi gick till Pizza Hut och käkade och sen till Tantogården. Så jävla dåligt. Det började kul, med dans och vår älskare, men sen när artisterna och uppträdandena satte igång blev det helt dött. Fritis-känsla. Verkligen inte värt det. Och så såg jag dig inte heller. Fast jag vet ju å andra sidan inte heller hur du ser ut.

sön aug. 06, 12:08:00 em  
Blogger Aronson sa...

Vi får väl försöka få till en dejt nån gång. När du är i Stockholm...

=)

sön aug. 06, 12:14:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida