07 augusti 2006

Bildproblem

Jag har problem med min tv. Jag har sedan några år en bredbilds-tv och den har alltid fungerat väldigt bra. Men sedan ett par veckor gör den inte det. Bilden ser hoptryckt ut, ungefär som om jag tittade i 16:9-format. Det kan den ju göra ibland på grund av sändning etc. men nu gör den det hela tiden. Och jag kan inte göra något åt det! Jag har försökt med alla möjliga och omöjliga knappar. Men inget hjälper. Jag kan heller inte påminna mig om att jag gjort något för att det skulle bli så här, utan en dag var det bara så.

Någon som har något tips?

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag har kommit till den mogna insikten att ju fler och ju mer avacerade prylar man har desto mer problem och huvudbry. Och inget håller särskilt länge. Annat var det förr då en stereo lätt funkade galant i 25 år.

mån aug. 07, 10:39:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Kan du inte gå tillbaka till ursprungsinställningarna? Någonstans brukar det finnas ett sådant val.

mån aug. 07, 11:16:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida